Plata si livrare

Cum platesc

• Ramburs

Plata ramburs se face in numerar la momentul livrarii, catre curierul care face livrarea comenzii. Valoarea de plata va fi cea afisata in ultimul pas al comenzii.

• Online cu card bancar prin Netopia Payments

  (Visa, MasterCard)

Daca ai ales metoda de plata „Card de debit sau de credit” vei fi redirectionat catre Pagina Securizata a procesatorului de plati Netopia Payments, unde ti se va solicita sa completezi informatiile despre cardul tau.

Platile cu carduri de debit/credit emise sub sigla Visa si MasterCard sunt procesate prin intermediul sistemului 3D Secure, elaborat de organizatiile care asigura tranzactiile online, avand acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

3D Secure este securizat la cele mai inalte standarde, asigurand in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, in nici un moment din timp, pe serverele magazinului sau a procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Livrarea produselor

  • Produsele se livreaza prin curier rapid, direct la adresa de livrare indicata de catre client cu ocazia plasarii comenzii
  • Transportul se asigura prin firma de curierat SameDay
  • Taxa de transport este de 14.99 lei (TVA inclus) la domiciliu si 10.99 lei (TVA inclus) la easybox
  • Livrare gratuita pentru comenzi ce depasesc 250 lei

Expedierea comenzii pentru produsele aflate in stoc se va realiza in termen de maxim 48 ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui sa ajunga la client in termen de maxim 2-3 zile lucratoare de la data confirmarii livrarii comenzii. Acest termen poate fi modificat de imprejurari independente de vointa noastra (cum ar fi perioadele cu un volum foarte mare de comenzi – campanii de Black Friday sau de sarbatori), fara a depasi un termen de 10 de zile calculat de la data preluarii comenzii.

Comanda va fi expediata in ambalaje care sa asigure securitatea transportului.
Expedierile se fac in fiecare zi lucratoare (luni-vineri) in jurul orei 15:00. Comenzile primite dupa ora 15:00 vor fi procesate si expediate a doua zi.

Daca produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat sa reclame aceste daune la adresa office.gemevo@gmail.com in maxim 24 de ore la primirea produselor.